عکس های بن کینگزلی مرد هزار چهره سینمای هالیوود و جهان


عکس های بن کینگزلی مرد هزار چهره سینمای هالیوود و جهان
عکس های بن کینگزلی مرد هزار چهره سینمای هالیوود و جهان

عکس های بن کینگزلی مرد هزار چهره سینمای هالیوود و جهان

بن کینگزلی متولد ۳۱ دسامبر ۱۹۴۳ در انگلستان است. وی هنرپیشه است و به موجب ایفای نقش های برجسته اعم از گاندی موفق به کسب جایزه اسکار شده است. از سری نقش های برجسته بن کینگزلی در عرصه بازیگری می توان به ایفای نقش در فیلم خانه ای از شن و مه، ترس از کلید، رویای شب نیمه تابستان، مرد آهنی ۳ و ریچارد سوم اشاره کرد.

چکیده ای از بیوگرافی بن کینگزلی

نام اصلی: کریشنا پاندیت باهنجی

تاریخ تولد: ۳۱ دسامبر ۱۹۴۳

محل تولد: اسکاربرو واقع در یورکشایر

محل زندگی: انگلستان

وضعیت تاهل: متاهل

قد: ۱۷۳ سانتی متر

پیشه یا حرفه: بازیگر

 

بیوگرافی کامل بن کینگزلی

 

زندگی نامه بن کینگزلی, فیلم های بن کینگزلی, بن کینگزلی و همسرش

بن کینگزلی بالغ بر پنج دهه سابقه فعالیت بازیگری دارد

 

کریشنا پاندیت باهنجی زاده ی ۳۱ دسامبر ۱۹۴۳ در بخش شمالی یورک شر، اسنتون واقع در انگلستان می باشد. وی فارغ التحصیل مدرسه گرامر منچستر است و در کالج De La Salle در سالفورد تحصیل کرده است.

کریشنا پاندیت باهنجی در دهه ۱۹۶۰ به موجب جلوگیری از مشکلات ناشی از نام خارجی، عنوان بن کینگزلی را برای خود برگزید.

 

پدر بن کینگزلی دکتر رحیم الله هارجی بانجی بوده است. مادر او نیز آنا لینا ماری نام داشته است و در عرصه مدلینگی و بازیگری مشغول فعالیت بوده است.

پدر بن کینگزلی اصالتا اهل هند بوده است و در سال ۱۹۲۸ به انگلستان مهاجرت کرده است.

 

بن کینگزلی بالغ بر پنج دهه سابقه فعالیت بازیگری دارد. وی به موجب هنر نمایی های برجسته به دفعات مکرر مورد تحسین قرار گرفته است. بن کینگزلی دارای یک جایزه فیلم آکادمی بریتانیا، یک جایزه اسکار، دو جایزه گلدن کلوب و یک جایزه انجمن بازیگران سینما را می باشد.

 

از سری نقش های اصلی بن کینگزلی می توان به رویای شب نیمه تابستان، ریجارد سوم، طوفان و مرد آهنی ۳ اشاره کرد.

جالب است بدانید بن کینگزلی به خاطر خدمات به صنعت فیلم بریتانیا، مدرک لیسانس شوالیه را دریافت کرد. این جایزه مصادف با تولد ۵۸ سالگی بن کینگزلی در ۳۱ دسامبر ۲۰۰۱ به او تعلق گرفت.

 

آغاز فعالیت بن کینگزلی

 

زندگینامه بن کینگزلی, بن کینگزلی, بیوگرافی بن کینگزلی

عنوان اولین کار هنری بن کیگزلی در سینما به ترس از کلید اختصاص دارد

 

بن کینگزلی حرفه بازیگری را با شرکت در تئاتر آغاز کرد. وی در سال ۱۹۶۷ به کمپانی رویال شکسپیر ملحق شد. نخستین تجربه ایفای نقش بن کینگزلی به تئاتر آلدویچ در سال ۱۹۶۷ میلادی اختصاص دارد.

یکی از نقش های برجسته بن کینگزلی به فیلم “گاندی” در سال ۱۹۸۲ است. وی در این فیلم نقش اصلی را با عنوان مهاتما گاندی بر عهده دارد.

 

یکی دیگر از هنرنمایی های بن کینگزلی به سال ۱۹۹۳ در فیلم “فهرست شیندلز” باز می گردد. این فیلم به کارگردانی استیون اسپیلبرگ به تولید رسیده است و بن در آن در نقش ایتزاک استرن به هنر نمایی می پردازد.

 

اولین کار هنری بن کیگزلی نیز در عرصه سینما به فیلم “ترس از کلید” اختصاص دارد. این فیلم در سال ۱۹۷۲ اکران شده است.

بن کینگزلی در فیلم های متعددی اعم از خیابان تاج گذاری، دادگاه تاج و تخت، دیکنز لندن نقش هایی کوتاه را بر عهده داشته است.

 

وضعیت تأهل و ازدواج بن کینگزلی

 

زندگینامه بن کینگزلی, بن کینگزلی, بیوگرافی بن کینگزلی

بن کینگزلی حرفه بازیگری را با شرکت در تئاتر آغاز کرد

 

بن کینگزلی برای نخستین بار با آنجلا مورانت ازدواج کرد. ثمره ازدواج بن کینگزلی و آنجلا مورانت دو فرزند به نام های جاسمین و توماس می باشد.

بن گینگزلی برای بار دوم با خانمی به نام آلیسون سادکلیف ازدواج کرد. این چهره از همسر دومش دو فرزند به نام های ادموند و فردیناند دارد.

 

وی برای سومین بار با الکساندرا کریستمن وارد رابطه شد. سپس بن به موجب انتشار تصاویر مختلف الکساندرا در فضای وب، درخواست طلاق داد.

در نهایت بن کینگزلی در ۳ سپتامبر ۲۰۰۷ میلادی با یک بازیگر برزیلی به نام ” دانیلا لاوندر” ازدواج کرد.

زندگینامه بن کینگزلی, بن کینگزلی, بیوگرافی بن کینگزلی

بن کینگزلی برای نخستین بار با آنجلا مورانت ازدواج کرده است

 

علاقه مندی های بن کینگزلی

بن کینگزلی در موسسه خیریه انگلستان مشارکت دارد. این چهره در مونولوگ های کودکان در لندن به همراه تام هیدلستون، ادی ردمین، بندیکت کامبریچ و جما آرترتون حضور یافته است.

 

برنامه مونولوگ های کودکان از جانب Dramatic Need به منظور میزبانی کارگاه های آموزشی در مناطق روستایی و محروم آفریقا شکل گرفت. در این برنامه متخصصان بین المللی هنر اعم از هنر مندان، بازیگران و موسیقی دانان گسترده ای شرکت داشتند.

 

بن کینگزلی در حرفه صداپیشگی مهارت دارد. وی در سال ۲۰۱۴ آرچیبالد اسناچر در The Boxtrolls و بقیرا در اقتباس لایو اکشن کتاب جنگل دیزنی در سال ۲۰۱۶ را بر عهده داشته است.

دیدگاه

یک پاسخ بفرست