عکس زیباترین بازیگران ژاپنی


عکس زیباترین بازیگران ژاپنی
عکس زیباترین بازیگران ژاپنی

عکس زیباترین بازیگران ژاپنی

زیباترین بازیگران چشم بادمی آشنا خواهید شد که بسیار جذاب و پرطرفدار در ژاپن میباشند. این بازیگران معروف ژاپنی در تعداد زیادی از مجلات بـه عنوان زیباترین بازیگران ژاپنی انتخاب شده اند.

۱- یوریکو یوشی‌ تاکه

زیباترین و مشهور ترین بازیگران زن ژاپنی (عکس)

زیباترین بازیگران ژاپن

یوریکو «Yuriko Yoshitaka» متولد ۲۲ جولای سال ۱۹۸۸ است و یکی از جوان ترین و محبوب‌ترین هنرپیشه‌های ژاپنی بـه‌حساب می‌آید. یوریکو اولین بار در سال ۲۰۰۶ در پرده نقره‌ای حضور پیدا کرد و نقش اول فیلم «مارها و گوشواره‌ها» «Snakes and Earrings» را برعهده گرفت و بازی بسیار زیبایی را از خود در این فیلم بـه نمایش گذاشت تا درهای پیشرفت و موفقیت بـه روی او باز شود.

مدتی از اکران این فیلم نگذشته بود که توجه رسانه‌ها و محافل هنری بـه یوریکو یو‌شی‌تاکه جلب شد و در نظرسنجی که توسط یکی از رسانه‌های ژاپنی انجام شده بود،

یوریکو بـه‌عنوان پنجمین هنرپیشه جوان و آینده‌دار ژاپن در سال ۲۰۰۹ شناخته شد. یوریکو سال بعد نیز در این نظرسنجی رتبه بهتری را از آن خود کرد و شاهد حضور او در فیلم‌های بیشتری بودیم.

۲- نازومی ساساکی

نازومی «Nozomi Sasaki»؛ متولد هشتم فوریه سال ۱۹۸۸ است و در دنیای سینما و تلویزیون ژاپن او را با نام نازومی می‌شناسیم و هواداران کمتر او را با نام فامیلی‌اش خطاب می‌کنند. نازومی بیشتر از این که در سینما و تلویزیون ژاپن معروف باشد، در صحنه‌های مدلینگ این کشور محبوبیت دارد.

زیباترین و مشهور ترین بازیگران زن ژاپنی (عکس)

پس از این که چیزی نزدیک بـه ۷ سال حضور درخشان در مدلینگ داشت بـه دنیای موسیقی روی آورد و در سال ۲۰۱۰ بـه همراه یکی از رپرهای معروف ژاپنی، تک‌آهنگی را منتشر کرد. یکی دو سال بعد هم در سال ۲۰۱۲ شاهد انتشار آلبوم کاملی از ترانه‌های نازومی ساساکی بودیم.

۳- کیکو کیتاگاوا

زیباترین و مشهور ترین بازیگران زن ژاپنی (عکس)

زیباترین دختران ژاپن

در میان هنرپیشه‌های زیباروی ژاپنی که بـه آن ها اشاره کردیم، کیکو کیتاگاوا برای مـا ایرانی‌ها چهره شناخته‌شده‌تری است و اگر بـه مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» علاقه داشته باشید و فیلم «سریع و خشن: توکیو دریفت» را دیده باشید،

هنرنمایی کیکو کیتاگاوا «Keiko Kitagawa» را در این فیلم دیده‌اید و ین بازیگر ۳۲ ساله ژاپنی را به‌خوبی می‌شناسید.کیکو زاده بیست و دوم آگوست سال ۱۹۸۶ است و در کنار بازیگری، در گذشته در دنیای مدلینگ نیز برای خودش اسم و رسمی داشت و از سال‌ ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ مدل‌اختصاصی مجله «ژاپنی‌های هفده‌ساله» بود.

کیکو کیتاگاوا از آن دسته دخترانی است که علاقه‌ای بـه بیرون رفتن از منزل دارد و ترجیح میدهد اوقات فراغت‌اش را در منزل بنشینید و فیلم ببیند و بـه موسیقی گوش فرا دهد یا این که کتاب بخواند.

۴- یوکی ناکاما

زیباترین و مشهور ترین بازیگران زن ژاپنی (عکس)

یوکی «Yukie Nakame» متولد سی اکتبر سال ۱۹۷۹ است و در شهر اوراسوئه در استان اوکیناوای ژاپن در خانواده‌ای ماهیگیر بـه‌دنیا آمده است. یوکی ناکاما فعالیت هنری‌اش را با خوانندگی شروع کرد و بازی او در فیلم «حلقه: همزاد» «Ring 0: Birthday» در سال ۲۰۰۰؛ یوکی را به دنیای سینما و تلویزیون ژاپن معرفی کرد.

یوکی که استعداد خودش را در فیلم‌های ترسناک بـه نمایش گذاشته بود در سال ۲۰۰۰ فیلم دیگری نیز بازی کرد و این بار با حضور در یک سریال درام، ثابت کرد که برای سریال‌ها و فیلم‌های عاشقانه نیز بازیگر توانمندی است. یوکی ناکاما سریال‌ها و فیلم‌های درخشانی را در کارنامه‌اش دارد و بـه رغمی این که بـه ۴۰ سالگی نزدیک می‌شود اما هنوز هم زیبایی‌اش را حفظ کرده است.

۵- اریکا تودا

اریکا «Erika Toda» در هفدهم آگوست سال ۱۹۸۸ بـه دنیا آمد و اگر اهل سریال‌های ژاپنی باشید بـه احتمال زیاد یک یا چند سریال از اریکا تودا دیده‌اید.این هنرپیشه موفق ژاپنی سریال‌های «بازی دروغگو» و «کد آبی» را در کارنامه‌اش دارد.

زیباترین و مشهور ترین بازیگران زن ژاپنی (عکس)

زیباترین زنان ژاپنی

بـه‌رغم این که در سریال‌های زیادی نقش اول را بر عهده داشته، مجموعه‌های تلویزیونی برجسته‌ای را نیز از اریکا سراغ داریم که بـه‌عنوان هنرپیشه مکمل زن در آنها حضور پیدا کرده

در میان ان ها می‌توان بـه سریال‌های «رئیس» «Boss» و «انجمن دختران» «Gal Circle» اشاره کرد. اریکا تودا را بیشتر در تلویزیون ژاپن شاهد هستیم اما در سینما نیز هر از گاهی ظاهر می‌شود.

۶- ماکی هوریکیتا

زیباترین و مشهور ترین بازیگران زن ژاپنی (عکس)

ماکی هوریکیتا «Maki Horikita» در ششم اکتبر سال ۱۹۸۸ بـه دنیا آمد و اولین بار در سال ۲۰۰۳ شاهد حضور این هنرپیشه ژاپنی در سریال‌های تلویزیونی این کشور بودیم.

ماکی در کنار نقش‌آفرینی در سریال‌ها، علاقه زیادی بـه بازی در فیلم‌های سینمایی دارد و بـه لطف چهره‌زیبایش، تصویر او در آگهی‌های بازرگانی ژاپنی نیز دیده میشود.

هوریکیتا صدای گیرا و جذابی هم دارد و به همین دلیل در سال ۲۰۰۹ در یک فیلم انیمیشن نیز صداپیشگی کرد. او در این کارتون به جای یک مگس جوان صداپیشگی کرد که میخواست بـه فضا پرواز کند.

۷- اریکا ساواجیری

زیباترین و مشهور ترین بازیگران زن ژاپنی (عکس)

زیباترین زنان چشم بادمی

اریکا «Erika Sawajiri» زاده هشتم آوریل سال ۱۹۸۶ است و در کنار بازیگری در سینما و تلویزیون، علاقه زیادی بـه مدلینگ و خوانندگی دارد.اریکا پس از بازی در سریال «یک لیتر اشک» بـه آوازه و شهرت زیادی رسید

پس از موفقیت در دنیای سینما و تلویزیون ژاپن بـه موسیقی روی آورد و با نام هنری کارو آمانه «Kauru Amane» بـه آوازخوانی پرداخت و بعضی از ترانه‌های تراز اول اریکا ساواجیری چیزی بیشتر از ۷۵۰ هزاربار دانلود داشته‌اند.

۸- کیوکو فوکادا

کیوکو « Kyoko Fukada»؛ در تاریخ دوم نوامبر سال ۱۹۸۲ بـه دنیا آمد و همانند بسیاری دیگر از پریچهره‌های ژاپنی در کنار هنرپیشگی دستی در خوانندگی هم دارد و بازی چشمگیر او در فیلم دختران کامیکازه «Kamikaze Girls» جایزه بهترین هنرپیشه را در جشنواره فیلم یوکوهاما برای کیوکو فوکادا بـه‌ ارمغان آورد.

زیباترین و مشهور ترین بازیگران زن ژاپنی (عکس)

کیوکو اولین بار در سال ۱۹۸۷ در یک سریال تلویزیونی ژاپنی حضور پیدا کرد و اگر اهل فیلم‌های ترسناک باشید بـه احتمال زیاد فیلم حلقه ۲ را با حضور کیوکو فوکادا دیده‌اید.

این فیلم در سال ۲۰۰۰ بـه نمایش درآمد و بازی کیوکو فوکادا بازتاب مثبتی در جوامع هنری ژاپن داشت. کیوکو در کنار سینما بـه خوانندگی هم علاقه دارد و اولین آلبوم و تک‌موزیک او در سال ۱۹۹۹ منتشر شد.

۹- یوئی اراگاکی

زیباترین و مشهور ترین بازیگران زن ژاپنی (عکس)

یوئی «Yui Aragaki» زاده ششم ژوئن سال ۱۹۸۸ است و نه‌تنها دستی در موسیقی دارد بلکه بـه لطف چهره زیبا و اندام خوش‌تراشش یکی از مدل‌های شناخته شده ژاپن بـه‌حساب می‌آید و در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مختلفی حضور پیدا کرده است.

یوئی در سال ۲۰۰۸ جایزه چهل و پنجمین جشنواره پیکان طلایی «Golden Arrow Awards» فیلم ژاپن را از آن خود کرد و حدود ۱۰ سال پیش بـه‌اندازه‌ای فعالیت کاری داشت که در سال ۲۰۰۷ از شدت نگرانی‌های شغل و حرفه‌اش دچار استرس شدید شد.

همان‌گونه که گفتیم این بازیگر معروف و محبوب ژاپنی در کنار هنرپیشگی، صدای گیرا و جذابی دارد و تاکنون یک آلبوم موسیقی را از او شاید بوده‌‌ایم. بـه‌رغم این که مدتی است خبر هـای زیادی از این هنرمند زیباروی ژاپنی نداریم باز هم با توجه بـه پشتکاری که از یوئی میشناسیم، انتظار می‌رود در آینده خبر هـای بیشتری را از یوئی اراگاکی بشنویم.

۱۰- آیا اوئتو

زیباترین و مشهور ترین بازیگران زن ژاپنی (عکس)

آیا «Aya Ueto» در تاریخ چهاردهم سپتامبر سال ۱۹۸۵ زاده شد و یکی از هنرپیشه‌های برجسته ژاپنی است. او در کنار هنرپیشگی در خوانندگی و مدلینگ هم دستی دارد و گاهی اوقات برنامه‌های رادیویی اجرا میکند.

آریا مد‌ت‌ها پیش در هفتمین مسابقه دختر شایسته ژاپن که در میان این سرزمین، این مسابقه با نام بی‌شو‌جو «Bishōjo» شناخته میشود شرکت کرد.به رغم این که در ان زمان تنها ۱۳ سال بیشتر نداشت، زیبایی‌های خیره‌کننده او چشم داوران را گرفت و جایزه این مسابقه را از آن خود کرد.

مدتی بعد نیز اولین حضور آیا اوئتو را در فیلم ساتسوجینشا: قاتل پارایزو «Satsujinsha: Killer of Paraiso»؛ محصول سال ۱۹۹۹؛ شاهد بودیم. آیا در این فیلم درخشش چشمگیری داشت.

پس از آن نقش یک دختر دبیرستانی راکه از اختلال هویت جنسی رنج می‌برد را در سریالی بازی کرد و بـه یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های جوان ژاپنی تبدیل شد. آیا اوئتو از سال ۲۰۰۴ بـه مدت ۵ سال متوالی جایزه ملکه زیبایی ژاپن را از آن خود کرد و بـه‌دلیل چهره زیبایی که دارد در کنار حضور موفق در دنیای هنر، پول خوبی از تبلیغات هم در می‌آورد.

منبع:talab.org

دیدگاه

یک پاسخ بفرست